Nekad Corell_ | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Corell_

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198980135703/

Ditt Hex-ID: 11000013cc9fb17

Vad är din discord tagg? corell

Vem var det som bannade dig? Punkt.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (505).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? När det gäller varför jag tror att ni valde att banna mig, så tror jag att det beror på den negativa inverkan mitt beteende hade på andra spelare och serverns övergripande atmosfär. Att köra in i andra spelare med avsikt är inte bara oacceptabelt utan kan även förstöra för andra spelares spelupplevelse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med en polare och vi var påväg till ett gänghus för han skulle prata med lite folk på plats.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. När det gäller frågan om min bann var felaktig eller inte, vill jag först och främst betona att jag tar fullt ansvar för mina handlingar och inser att mitt beteende bröt mot era regler. Att köra in i andra spelare med avsikt var ett tydligt övertramp och jag inser nu konsekvenserna av mina handlingar. Däremot finns det vissa omständigheter som jag skulle vilja förklara för att ge ytterligare kontext till situationen. För det första vill jag påpeka att jag inte hade några avsikter att skada eller störa andra spelare, utan mitt agerande var mer en impulsiv handling i spelet. Detta är dock inte en ursäkt för mina handlingar, utan jag inser att jag borde ha agerat mer ansvarsfullt och respektfullt.

Sammanfattningsvis, även om jag tar fullt ansvar för mina handlingar och förstår varför jag blev bannad, så hoppas jag att ni kan förstå min ståndpunkt och ge mig en möjlighet till att lära mig av detta misstag och fortsätta vara en positiv del av erat community.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut men kommer ej ihåg anledning. Jag vet däremot att jag har blivit bannad för VDM förut vilket innebär att jag borde haft nog bra koll för att inte göra något som jag gjorde. Men jag gjorde det och det går inte att ändra på. Och jag ber om ursäkt för detta!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att medvetet köra in i andra spelare med en bil, kunde jag ha visat respekt för deras spelupplevelse genom att undvika VDM och istället interagera med dem på ett positivt sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag förstår alvaret i min ban och kommer icke att upprepa denna typ av handling igen. Jag förstår att det jag gjorde förstör extremt mycket för andra spelare på servern och jag har tagit min tid att fundera igenom mitt agerande och kommer att tänka en extra gång om jag någonsin får tankar att upprepa detta igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka