Nekad coosmoo | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

coosmoo

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
308
Reaction score
128
Vad är ditt namn i verkligheten? Cosmo

Vad heter du på discord? coosmoo

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka var att jag har haft ett sug för att göra lite andra grejer än att bara rollspela på servern och vara servervakt då jag känner att jag vill ha något mer att göra. Alltså tänker jag att jag blir medlemskaps ansvarig då det söks nästan alltid och man får ett större jobb som MA. Samt att jag vill "hjälpa" folk få en bra början till unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag har rollspelat sedan 2021 och jag vet vilka som gör rätt eller fel, jag kan bedöma väldigt bra vilka som är "rätt eller fel" Samt att jag är mogen, aktiv, och glad. Ni borde alltså välja mig för jag kan mina grejer och jag är alltid glad.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med ett "leende". Man kan ha haft den skitigaste dagen så ska man göra några medlemskaps intervjuer då ska man inte börja på en gång man börjar alltid med att fråga om dem är beredd och pratar med en glad ton för om man pratar med sur eller ledsen ton så kommer dom inte vela vara kvar. Man ska alltså bemöta andra människor glatt och snällt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Betydelsen med att vara Medlem på unive ska inte vara så "speciell" men det ska inte vara för enkelt att komma in som medlem på unive då det är dem som inte sätter in mycket tid på ansökningar som alltid blir lallare eller problemspelare. Dem bästa rollspelarna jag sett har ofta gjort utvecklade ansökningar. Men jag skulle inte vela påverka så mycket då jag gillar dem vi tar in, dem mesta iaf.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kraven på medlemskap ska vara en del grejer, Man kan först börja med att dem ska kunna köra på unive utan trubbel med datorn osv, det är för att dem mesta med dåliga datorer tröttnar av att man inte kan spela bra. Samt att man ska kunna köra dem 10 dagarna som test medlem då det är ett bra krav att vara aktiv. Samt att jag vill att medlemmarna ska kunna hålla en god ton i intervju rummet samt rpn för att rp nivån ska kunna vara bra.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mina ansvar kommer vara lite större än att vara en vanlig rollspelare på unive som jag är för tillfället. Jag kommer först och främst behöva ta bort en tid från att rpa till att ta medlemskaps intervjuer/ansökningar, samt specca och hålla koll på servern då vi medlemskapsansvariga är ungefär precis under helper då vi kan banna/kicka specca och hjälpa servern i allmänt. Sen kommer jag behöva vara en "idol" för dem icke medlemmar eller vanliga medlemmar som jag hjälpt komma till en bättre nivå inom rpn, alltså om dom behöver hjälp tänker dem först på att kontakta mig, så vill jag att det ska vara.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndagar, torsdagar, fredagar, 08:00 - 15:20 Skola, Sedan kan det vara träning efter det då jag går i fotboll. Tisdagar och onsdagar slutar jag runt 14 tiden och kan snabbar komma hem men kan också ha träning då (vet ej när mina tränings dagar är än då jag inte fått reda på det) Kommer alltså kunna göra medlemskapsansvariga grejer mellan 16 - 21 på vardagar ( om inte jag är med kompisar efter skolan) Men på helger kan det vara från 10-02 då jag inte har mycket och göra men kan också vara med vänner då. Så jag har väldigt mycket tid om jag inte är med kompiar eller på träning, har samt ett skit dåligt immun försvar så är sjuk ofta.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ^^^^ Möjligtvis kan jag vela gå med i staff teamet i framtiden, beror på hur det går för mig som MA. Annars har jag inge mer och säga. Tack antar jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka