Nekad ColdFire | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdFire

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
44
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? fic3

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv på Discord dagligen och spenderar mycket tid på Unive.
helger från 09-01
veckor 08-21.30

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive sedan i februari 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har 20 bans totalt

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har huvudansvar för att upprätthålla ordningen och säkerheten på servern. Det innebär att övervaka chattrummen, hantera konflikter, och vid behov, vidta åtgärder mot användare som bryter mot reglerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag är passionerad för att skapa en positiv och trygg miljö för alla medlemmar. Jag har erfarenhet av moderering och tror att jag kan bidra till att göra Unive till en ännu bättre plats för dess användare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och missbruk i moderatorrollen innebär att en servervakt missbrukar sin auktoritet för personlig vinning eller för att gynna vissa medlemmar. Det kan inkludera att ge fördelar åt vänner, ignorera regelbrott från vissa användare eller på andra sätt agera oetiskt. Det är viktigt för en servervakt att vara opartisk och behandla alla medlemmar lika. Missbruk kan också uppstå om en servervakt använder sin position för att trakassera eller manipulera användare. Det är avgörande att vara medveten om och motverka sådana beteenden för att upprätthålla en rättvis och trygg gemenskap.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka