Nekad ColdfaithTV | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdfaithTV

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
482
Reaction score
42
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/coldfaith97/

Vad är ditt namn i verkligheten? Klas Larsson

Vad är ditt discord namn? ColdfaithTV#4341

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter sten hård, Han är 28 år gammal och är allmänt social och trevlig. Han hjälper mer än gärna folk. Sten hård gillar att åka runt och träffa på nytt folk och skaffa vänner. Sten hård gillar bilar väldigt mycket, Alla typer av bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra RP och humor. Jag var WL förut men glömde helt att logga tillbaka in och spela mer, tappade bort mig i andra spel. men nu är jag tillbaka och kommer nu spela mera för jag minns hur roligt jag hade sist.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag skrev ovan, Jag har spelat förut på unive ganska mycket och har lärt känna folk lite här och där. Jag fick veta om Unive utav en av mina vänner och då joinade jag och dem började visa mig runt och då märkte jag hur roligt det egentligen var att spela på unive.

Hur hittade du Unive? Min kompis snackade om unive och jag tyckte det lät intressant.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt, träffa skönt folk och kunna ha ett jobb på unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha det så roligt som det går med självklart bra RP så man inte lallar runt och förstår för andra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar bara på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka