Antagen ColdfaithTV | Ansökan till Servervakt [Yren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdfaithTV

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
482
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Klas

Vad heter du på discord? Coldfaithtv

Vad är ditt Hex:ID 76561198254684085

Ange ditt födelsedatum 28 April 1997

Beskriv din dagliga aktivitet. Unive, Unive, Unive.

Nej men, Man gör vardagliga saker, Sen har man bra med tid åt whatever man känner för och det är väldigt oftast unive då man har ju spelat på unive i 4+ år.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen sist vet jag inte, men jag blev först medlem 2021 och sen så pausade jag mina roller lite och kom tillbaka kort efter.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3, https://gyazo.com/4fac1e67e2ff6336267fb7c712706aea Bannen av Toris fel, minns inte vad hon gjorde men jag var mod då och hon skulle antingen banna någon eller testa, minns inte då det var ett tag sen.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Vi är inte staffs, Vi ska inte leta efter problem, men ser vi problem så har vi commands för att hjälpa och dokumenteringar på discord för att kunna förlänga bans vid behov om det är grövre än 1 timme ban, men sånt bestämmer SV ansvarig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har vart det flertals gånger sedan tidigare, Det är väldigt behändigt att vara då så mycket händer nu förtiden och man vill kunna ta åtgärder och sedan kan sv ansvarig utöka bannen om det skulle behövas.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption, Bannar motparten, ens vän motpart, Etc etc.

Abuse - Toggleid under skottscenario, man gör /kick på folk under scenario.

Båda är rätt så lika varandra men ja, Gör man något av det så är man lite dum i huvudet, Sorry not sorry.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka