Antagen ColdfaithTV | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdfaithTV

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
482
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Klas

Ditt discordnamn: ColdfaithTV

Ange ditt födelsedatum 28 April 1997

Varför ska just du bli staff? Goddagens,

Jag har vart staff ett antal gånger sedan tidigare, Jag har bra koll vad man kan både göra som MA, Helper, Mod, Jag är väldigt kunnig inom reglerna, samt aktiv, jag är alltid glad av mig och får folk runt om en att skratta, jag har alltid bra bemöttande i support när man var staff, Jag hade ju självklart önskat att få komma tillbaka som mod då man vill hjälpa till servern på en bredare nivå, t ex, fuskare, abuse, staff abuse, då vi vill alla hjälpa philip lyckas med unive!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu det jag har märkt är, Folk c-loggar en jäkla bra del sen sist jag höll koll på saker in-game, man ser folk krascha bilar, krascha heli, men dem försvinner '' fick aldrig ID '' men har sett och fått höra att detta har blivit väldigt normalt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Tycker helt enkelt man tar tillbaka, C-log = borttagen karaktären samt roller, inköp, och man förlorar patent över sina fordon, För man måste ta hårda åtgärder mot folk annars blir det som en slap on the wrist.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som en staff är man ju ansiktet utåt och vi ger en image åt alla på unive vad unive går för, hur servern i helhet är, Därför är det ytterst viktigt att vi som staffs kan hålla god ton mot spelarna och vägleda dem och förklara problemet i det dem gör, samt självklart banna för felet men ge dem tips vad man kan göra bättre.

Alla vet inte exakt hur reglerna är på unive även om dem säger dem vet, då skadar det inte att få lite tips.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Privat liv? vad fan är det?

Skämt åsido, Det är ingen fara på den fronten, tiden kommer finnas att läggas på unive, tror att många minns att man kanske ibland satt för länge och speccade... kanske ibland dagar hahah. men men, ska man hålla koll så gör man det.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan tidigt 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, ganska bra med kunskaper.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Inte exakt, allt går att lära sig jäkla snabbt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka