Accepterad Code0gge | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Code0gge

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198402614055/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? CodeOgge#1025

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Jesper Petterson! Han hade en lätt uppväxt! hans föreldrar hade bra jobb och tjänade mycket pengar! Och jesper var väldigt omtyckt i skolan! Jesper är nu med i gäng och rånar butiker! och han är nu 24 år gammal! Jesper började med att gå med i några gäng när han behövde tjäna pengar! Han skadade aldrig folk! men han hade vapen på sig! Jesper har inte några känslor! men han gillar dock inte när folk är kaxiga mot han! Jesper gillar bilar och sport! hans favorit bilmärke är bmw och lamborghini! och hans favorit sport är ishockey! Jesper gillar inte att skada folk därför använda han oftast airsoft gun för att folk skulle tro att han är farlig! men djupt inne i hans hjärta ville han folks bästa!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är väldigt Aktiv! och erbjuder bra rolig och seriös RP! Jag är alltid snäll! och jag tåler kritik! Jag är aktiv oftast varje dag! jag bidrar som sagt med bra rolig och seriös RP! Som folk kommer älska!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är aktiv och älskar att rp:a och jag har hört bra recentioner om denna server! jag har hört att det e bra rp och bra scenarion! :) så därför vill jag gärna bli whitelist för att erbjuda mer rolig RP! Och bygga upp denna server!

Hur många timmar har du på FiveM? 95 timmar snart 100! då jag bygger upp mina timmar just nu! har ej kunnat spela gta 5 så mycket innan! då jag hade en riktigt dålig data! men nu har jag köpt ny! och är aktiv varje dag! :)

Hur hittade du Multistaden? Genom Dannezan och Pilot! 2 rp spelare som är erfarna! och dom har sagt bra saker om Multistaden! som då fått mig intresserad! att spela på den! och nu tar jag chansen att ansöka! och ha en bra och rolig tid på servern!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag ej! jag följer alltid reglerna! och uppför mig!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte förtillfället! Ansöker nu till Multistaden för att stanna på den servern! och ha roligt här! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka