Accepterad Code0gge | Medlem ansökning [11tazoh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Code0gge

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? codeogge

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Xavier Silva 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ansvarstagande,Självsäker och ödmjuk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Xavier Silva och är 25 år gammal. Han hade en traumatiserad uppväxt där hans föräldrar hade problem med Alkhol och droger. Under Xavier suppväxt bart han ofta slagen eller misshandlad av sina föräldrar även att mobbarna på skolan. När Xavier fyllde 15 bestämde han sig för att ta det svåraste beslutet i sitt liv och han vart tvungen att ringa bris och Polisen just för att dom hade gått för långt, deras humör och alkoholberoende hade blivit starkare och hade börjat spårat. Xavier blev omplacerad till ett HVB hem med ungdomar som varit med om liknande saker eller värre. Det Xavier har varit med om nu har tagit hårt på honom och han har som mål att sätta stopp för Droger för att förhindra att fler personer ska vara med om samma saker. Xaviers framtidsplaner är att hitta ett jobb som i grund handlar om att jobba bland ungdomar och kunna hjälpa dom i deras vardag. Xavier är en stark person som inte kommer ge upp och han ger inte upp på ungdomarna som valt fel väg heller. Xavier vill kunna finnas för dom och hjälpa dom inse att Droger och Alkohol inte är rätt väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vet hur man rpar socialt och för motpartens vinst. Jag är en oehört erfarenspelare med över 1250 timmar på Fivem samt spelat på 18+ servrar där jag lärt mig mycket. Mitt mål är att göra rpn så rolig som det bara går för alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? At man inte bara ska spela för sin egna vinning att man ska göra så att det blir roligt för båda parterna. Så att man inte bara spelar för makt och pengar

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har tidigare blivit bannad svar ja, men det är 4 år sedan jag spelade här sist och nu är jag vuxen och står för mina handlingar. Jag är absolut inte stolt eller nöjd för jag bröt mot regel och blev bannad, jag ser det som en läxa och som en chans till att bli bättre.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM-Dödar/skadar någon utan bakomliggande scenario. VDM- Framför fordon och dödar någon utan anledning. Powergaming- Att man inte ska spela för makt o pengar och inte använda sig av omänskliga krafter.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en erfaren spelare som tidigare spelet här för flera år sedan. Jag ser fram emot att spela här igen

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka