Accepterad Cobbe | Medlem ansökning (Iceyyy84)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cobbe

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Danny

Vad är ditt discord namn? Cobbe#6271

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Jansson och är 27 år gammal. Han är uppväxt i Karlstad, Värmland med världens bästa föräldrar enligt honom. Pappa Magnus och Mamma Linda. Båda arbetade på lokala köttfabriken i Karlstad. När Kevin var liten så lärde hans far honom tidigt att åka cross i de värmländska skogarna. Efter ett par år så började han på riktigt att köra cross. Han körde på lokala crossbanan och började bli bättre och bättre. När Kevin var 10 år gammal tog han hem sin första vinst. Kevin och hans nära och kära började tänka på att detta kanske kan bli något. Allt gick på och vid 15 års ålder så vann han SM. Kevin gick samtidigt i skolan och hade en väldigt bra skolgång. Kevin valde att lägga av med Crossen vid 17 års ålder. Kevin började på Värmländska Gymnasiet i Samhällsinriktningen. Efter studenten så började han arbeta på Autoexperten som mekaniker. Men vid 21 års ålder så valde han att flytta till Unive för att starta nytt liv, jobb, bilar, kärlek, vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till bra Social RP, har spelat på nästan alla stora svenska rp servrar och även en gammal spelare på unive och vill komma tillbaka. På de servrar som jag har spelat på så bidrar de inte så mycket med Social RP, men nu när jag kommer tillbaka till unive så kommer jag bidra till en bra och seriös RP nivå samt Social RP. Jag kommer även kunna utveckla min rp nivå när man spelar tillsammans med seriösa spelare på en bra server med riktigt bra scripts. Jag har spelat FiveM i snart 1,5 år och det mesta av min tid har varit på Roleplay Servrar sen start, jag började på Unive som en 13 åring och nu är Jag 15 och vill fortfarande spela här, jag tycker att unive har mycket större utbud av jobb, tex Qpark, Securitas, Trygghansa osv som inte finns på andra servrar, jag skulle gärna vilja bli securitas på servern och gå långt inom det yrket, Polis hade också varit någonting men i början som kommer jag satsa på Securitas eller någon Bilfirma eller typ Qpark om det är så.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det kan vara ett scenario som man inte spelar inte för makt och pengar utan för scenarion som man kan förlora scenarion och bidra till en högre rp nivå.

Hur hittade du Unive? Genom olika streamers och att Unive alltid ligger först på listan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka