Accepterad kevin2.0 | Medlem ansökning [alexjohanes578]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevin2.0

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Johnsson

Vad är ditt discord namn? gurkis22

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kevin Bratt 24 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Snäll och äventyrlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kevin växte upp i en fattig förort där kriminalitet var hans vardag. Som ung tonåring började han sälja små mängder droger och begå inbrott för att kunna försörja sin mamma som var sjuk. Efter mammans död blev det lokala gatugänget hans familj. Nu planerar Kevin att ta större kliv inom den undre världen och försöka bygga sitt eget nätverk främst inom droger och vapenhandeln, men så diskret som möjligt för att inte hamna under polisens radar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig RP upplevelse och jag kommer att försöka bidra med så roliga scenarion jag kan och jag kommer att ta RP seriöst för att inte förstöra för andra RP spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid kan spela för att vinna ett scenario och att man måste tänka på motpartens situation för att de ska bli lika roligt för båda parterna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej de har jag inte gjort, eftersom jag aldrig har spelat RP innan.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM de menas med att man inte för döda någon utan bakomligande anledning. NLR de menas med att din karaktär mins inte vad som har hänt innan du dog.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Vi anser att du måste verifiera dig med BankID för att du har så lite loggs!
Du gör det genom att skriva i vår discord ”/verifiera” så att vi kan försätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej vart i discorden ska jag skriva /verifiera?
Hej!
Vi anser att du måste verifiera dig med BankID för att du har så lite loggs!
Du gör det genom att skriva i vår discord ”/verifiera” så att vi kan försätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Hej vart i discord sa jag skriva /verifiera?

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka