Accepterad Cobbe | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cobbe

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? Cobbe

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jörgen Krut 33år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jörgen är född och uppvuxen bland de djupa skogarna i dalsland. Under de första åren så hade det Jörgen väldigt bra, han växte upp med sin mor, far och syster. Det kunde inte bli bättre. Han hängde väldigt mycket i skogen med familj och vänner eftersom att de bodde i en skog, Jörgen gick skola inne i stan och det rullade på väldigt snabbt, Sen så vart det fordonsgymnasium där han gick ut med mycket poäng och som färdig lastbilsmekaniker, Jörgen började jobba som Servicetekninker på Scania och har jobbat där sedan studenten. Idag så vill Jörgen flytta till en annan stad och starta nytt liv. Många kontakter och ett roligt jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion och ett gött häng när man tex jobbar eller bara glider runt nånstans. jag är väldigt erfaren inom fivem och har 1200h på spelet och vet vad jag håller på med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna alla scenarion, tex om man blir tagen av snuten så ska man försöka få så bra rp som möjligt , alltså att man spelar med och åker in i fängelset istället för att käfta emot och "vinna" scenariot. Ett scenario ska kunna vara roligt även om man inte får som man vill. Men då är det bara gilla läget.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har nog gjort några regelbrott för länge sedan, kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde men jag har lärt mig av det och är mer mogen nu än då. Så det kommer ej upprepas.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft - Tänk som om de vorde på riktigt, det är lätt att göra nått dumt för att det just är ett spel, så man bör tänka realisiskt, skulle jag kunna göra dethär på riktigt? Powergaming - Att man inte tex rpar på sina skador efter en hård bilkrash, tex att man bara springer därifrån utan att rpa skador.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka