cmail | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmail

Välkänd Medlem
Meddelanden
4,358
Reaction score
482
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Vad heter du på discord?
cmail666#8371

Ange ditt födelsedatum 15 april 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill vara med och hjälpa servern att bli större och roligare. jag vill bli medlemskaps ansvarig för att staffsen ska kunna få det lättare för de har massa annat och göra. om jag blir medlemskaps ansvarig så kommer jag ta in folk som jag anser vara kompetenta och har koll på rp. känner jag att de inte har koll på rp så kommer jag neka och om dem är helt inkompententa så kommer jag också neka dem. för jag vill att denna server ska vara rolig för alla som spelar. så jag vill jätte gärna vara med att bidra till rpn på servern genom att ta in kompetenta medlemmar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ni ska välja mig för jag har bra erfarenhet och kunskap inom området. jag har tidigare varit staff och medlemskaps ansvarig här. ni ska välja mig för jag kommer vara aktiv och kommer vara en person som man kan prata med. jag kommer göra icke medlemmarna trygga genom att vara trevlig. bara genom att vara trevlig så kan icke medlemmarna känna att personerna här är snälla och då vill de bli medlemmar. jag kommer ta detta väldigt seroöst och ska visa att detta är viktigt för mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska alltid vara lugn och trevlig. det spelar ingen roll om de är otrevliga. du ska alltid vara trevlig och lugn. icke medlemmarna ska alltid känna sig trygga här på unive så man måste alltid vara trevlig och lugn så de känner sig trygga och välkommna. sen ska man alltid vara proffsig så icke medlemmarna ser att servern är proffsig

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vill att det ska vara en ära att få vara medlem på unive. genom att vara hård så kommer de ta det mer seriöst och ta det som ett pris och något de verkligen vill ha.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kunna reglerna och kunna ha en stabil rp som jag kommer titta på.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att vara seriös med detta och inte ta det som ett skoj. jag kommer ta detta seriöst och bete mig

Hur ser din aktivitetet ut? 3h timmar per dag på en skol dag men nu under sommarlov så mycket mer

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Senast ändrad:
+rep du har tidigare varit staff så du passar bra som en MA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka