Accepterad Cllevio | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cllevio

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199237411463/

Ditt Hex-ID: 11000014c1fb287 (Hex)

Vad är din discord tagg? Abz#7828

Vem var det som bannade dig? nizze

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-16 222741.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde regelbrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina vänner va mitt i ett skott scenario sen kommer en polis mot 5 personer han tar min vän och jag tänkte köra iväg men jag vända mig och försökt frita honom moch jag riktar mot polisen och han släpper min vän och vi springer tillbaks till bilen polisen väljer att skjuta mig sen kommer alla mina vänner med bilar runt honom och jag gick upp och rikta mot honom han väljer att skjuta mot mig men jag fick han ner när han börja skjuta men ville inte döda honom men bara få ner honom och sen byte jag kläder

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va jag som gjorde fel rpa inte på skadan när han skött mig hade vest men endå borde ha rpat på skadan och inte skjuta mot polisen men stå upp och ta upp händerna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för fearrp och jag har lärt mig av min ban så de inte har hänt mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att rpa på mina skador och stå upp inte dra ut mitt vapen och skjuta men acceptera lägget att jag har blivit fångad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte skjuta mot en polis och rpa på skadorna och när nån riktar att värna om mitt liv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka