Accepterad ClixyRp | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junior12

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199098075906

Ditt Hex-ID: 110000143d19b02

Vad är din discord tagg? Junior12#8016

Vem var det som bannade dig? Gyawi Rt

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban på unive där kom.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att jag blev bannad för att spela som en ped utan att ha en ped-roll, men jag vill betona att jag faktiskt hade min ped-roll på servern när jag spelade. Jag är inte säker på varför jag blev bannad för detta, eftersom jag följde alla regler och riktlinjer som gällde för min roll. Jag har haft min ped roll ungefär 7 månader innan jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade helt vanligt och körde min bil och sedan blev jag bannad från ingenstans " Ped Utan Ped Roll"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en felaktig ban eftersom när jag körde på unive då så hade jag min ped roll och sedan blev jag perma bannad vilket jag inte har en anning om

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag var väldigt ny till Unive och ville lalla runt eftersom att det var ingen whitelist server så jag visste inte reglerna och tog inte Rp seriös och valde mig utav att lalla och sabba för andras rp samt min egna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppa support och kunna ta det med gyawity rt och snacka med han att det han gjort att det var fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att ta saker i support istället förr att strunta i det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka