Nekad Glock_33 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glock_33

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182916954/

Ditt Hex-ID: 110000148e02d5a

Vad är din discord tagg? Glock_33

Vem var det som bannade dig? Vet inte kan ej se de

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-17 190011.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de bannade mig eftersom jag hade en ped utan en ped som jag sttod på men som jag kunde använda vilket som var fel av mig men ja hade aceese till den så det var fel att ja använde den men vet inte varför ja hade tillgång till den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade med en ped som jag inte stod på sen blev jag bannad och detta ångrar jag riktigt mycket och fett dumt beslut som ja aldrig kommer göra om

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej men det var mest mitt fel ju eftersom jag spela med en ped som egetligen var min väns men jag kunde ha den på något sätt vet inte hur egetligen för hade en annan egen men ja ångrar mig mycket som fan. Men detta var när mina klädert var buggade så jag använde min väns som var fel av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte var sålänge sedan jag spelade fivem senast vill komma tillbaka för alla mina vänner har blivit unbannade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det jag hade kunnat göra är att ja hade kunnat använda min egna men det var när min ped bytade kläder så hade jag en väns men hade kunnat ta av den istället för använda min väns ped

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja istället för att använda min väns ped så hade jag kunnat ta av min ped istället ångrar de så mycket verkligen. Detta var ett stort misstag och kommer aldrig göra om nått liknande

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jaa och vill ha en chans för vill spela igen med vänner

vill verkligen ha en andra chans asså varit bannad svin länge nu

Vill verkligen ha en till Chans och visa att ja kan bättre än såhär

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka