Nekad Classic | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Classic

Icke Medlem
Meddelanden
446
Reaction score
26
Länk till din steam profil: Finns

Ditt Hex-ID: Finns

Vad är din discord tagg? Classic

Vem var det som bannade dig? 320

Hur lång tid var din ban? Blacklist

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? .

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig då jag var med i en annan discord som jag kände nu i efterhand att jag inte skulle gå med i och något som jag verkligen ångrar, hade inte suttit och försökt komma tillbaka om jag gjorde såhär mycket överklagande som jag gjort. Har insett att jag har gjort extremt fel vilket jag ångrar grovt. Ber om en chans då jag vill visa igen att jag faktiskt vill komma tillbaka och göra rpn bättre som jag gjorde förr i tiden, därför ber jag om dim hjälp Philip, du är den ända som kan och om du då vill få mig tillbaka ber dig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick med I en sketen jävla rp server vid namnet (kusten rp) vilket styrdes utav en blacklistad medlem här på unive vid namnet (jackz) jag ångrade mig grovt när jag gick med i servern. Kände inte att jag hade samma roliga kick som jag har/hade här på unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte felaktig, jag har gjort ett grovt fel som jag borde förstått så länge som jag har varit medlem här på unive. Bara mitt egna fel och bara på mig man kan skylla, ber så himla mycket om ursäkt till dig philip, har försökt att kontakta dig i pm men det går inte fram. Samma med limpis, har försökt kontakta dig men det går bara inte, snälla ber er!

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte gjort samma visa ännu en gång, vill bara få komma tillbaka till alla mina roliga kompisar och denna servern igen, jag har drivet till att göra fler överklagningar om det är det som behövs, men hoppas inte att det kommer att behövas fler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha skitit i att gå med I den skit servern, jag gillar inte att snacka skit om servrar. Det är inte hur jag är nu för tiden men ibland så behövs det för servern och ens egna bästa

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer aldrig att lämna unive på detta sätt igen, och kommer inte lämna unive något mer igen, ber så himla mycket om ursäkt och vill bara ha en chans till för att kunna få visa mitt tillit till servern igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Vet, ber så himla mycket om ursäkt hoppas att du godtar denna ursäkt philip❤

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka