Nekad Clas | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clas

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197990514673/

Ditt Hex-ID: 110000101cd8ff1

Vad är din discord tagg? clas12

Vem var det som bannade dig? Momo

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-15 103649.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag var inkompetent vettefan va det är men jag ångrar det. jag snacka ooc lallade och hade vapen på mig som icke medlemmare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snackade OOC och då vart jag bannad för Inkompetent. Jag hade ju gjort saker innan också med exakt innan så var det de där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har lärt mig att man inte ska ha vapen som icke medlemmare och inte snacka ooc. Samt man ska ta sina chanser som man få av staffsen och inte alls lalla snälla momo eller vem som läser detta ge min en chans till snälla ber er.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte ha vapen som icke medlemmare och inte snacka ooc. Samt inget lall i huvud taget man gör inte sånt här i irl utan jag vet inte vad jag tänkte på när jag gjorde allt detta jag ångrar allt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja mycket: inte ha vapen som icke medlemmare och inte snacka ooc. Och inte lalla i huvud taget och ha voice changer och rpa bra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Momo om du läser detta SNÄLLA ge mig en andra chans jag ber dig snälla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka