Accepterad luddeKinget | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luddeKinget

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198036680308/friends/

Ditt Hex-ID: steam:1100001048dfe74

Vad är din discord tagg? luddeop

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-31 152939.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag fick ett vapen av en vän och åkte runt lite och jag vettefan va jag tänkte då men jag började skjuta detta var för 1 och en halv månad sen ish så jag kommer icke ihåg så mycket men jag ångrar det grovt och jag fattar varför jag blev permanent bannad av han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt lite hadde fått ett vapen och var bara allmänt sur då jag hadde blivit skjuten av något mongo när jag inte ens var krim så jag sköt bara så kommer jag ihåg det iallafall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig då jag sköt han som icke krim utan några igentliggen tidigare scenarion.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad här tidigare det har mest varit små bans men för ish 2 år sen så blev jag bannad för tar från polis stashet men det är ju löst sedan långt tillbaka annars har det inte varit så stora eller "grova" bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle igentligen inte tagit emot dedär vapnet och bara lämnat servern sålänge jag var sur då jag bara hade en dålig dag

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket jag vill göra en god ny start och börja om på nytt då jag verkligen söker en server som jag kan köra på då alla andra inte är bra eller för mig utan unive är typ den enda som man faktiskt kan köra på och ha roligt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag vill även säga sorry till dig hedgehog jag var väldigt otrevlig i pm och jag ångrar detta grovt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka