Nekad CLARK | Medlem ansökning (TOBBE)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! mojee.7

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mauritz

Vad är ditt discord namn? mojee6969

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: abdi alfadi 2000-04-03

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,rolig,social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter abdi alfadi och är uppvuxen väldigt tufft i förorten husby i stockholm, med en mamma och pappa som var väldig fattiga och två bröder som båda var krimminella var av en satt inne för försök till mord. Jag har precis flyttat hemifrån och vill flytta till staden unive. Mina framtids planer är att bli polis och välja en annan väg än mijna två bröder. Jag vill även ha en snygg fru och 2 barn, även leva i mansion med min drömbil porsce 911 vinted edition Jag heter lusse och är uppvuxen väldigt tufft i förorten husby i stockholm, med en mamma och pappa som var väldig fattiga och två bröder som båda var krimminella var av en satt inne för försök till mord. Jag har precis flyttat hemifrån och vill flytta till staden unive. Mina framtids planer är att bli polis och välja en annan väg än mijna två bröder. Jag vill även ha en snygg fru och 2 barn, även leva i mansion med min drömbil porsce 911 vinted edition Jag heter lusse och är uppvuxen väldigt tufft i förorten husby i stockholm, med en mamma och pappa som var väldig fattiga och två bröder som båda var krimminella var av en satt inne för försök till mord. Jag har precis flyttat hemifrån och vill flytta till staden unive. Mina framtids planer är att bli polis och välja en annan väg än mijna två bröder. Jag vill även ha en snygg fru och 2 barn, även leva i mansion med min drömbil porsce 911 vinted edition Jag heter lusse och är uppvuxen väldigt tufft i förorten husby i stockholm, med en mamma och pappa som var väldig fattiga och två bröder som båda var krimminella var av en satt inne för försök till mord. Jag har precis flyttat hemifrån och vill flytta till staden unive. Mina framtids planer är att bli polis och välja en annan väg än mijna två bröder. Jag vill även ha en snygg fru och 2 barn, även leva i mansion med min drömbil porsce 911 vinted edition Jag heter lusse och är uppvuxen väldigt tufft i förorten husby i stockholm, med en mamma och pappa som var väldig fattiga och två bröder som båda var krimminella var av en satt inne för försök till mord. Jag har precis flyttat hemifrån och vill flytta till staden unive. Mina framtids planer är att bli polis och välja en annan väg än mijna två bröder. Jag vill även ha en snygg fru och 2 barn, även leva i mansion med min drömbil porsce 911 vinted edition Jag heter lusse och är uppvuxen väldigt tufft i förorten husby i stockholm, med en mamma och pappa som var väldig fattiga och två bröder som båda var krimminella var av en satt inne för försök till mord. Jag har precis flyttat hemifrån och vill flytta till staden unive. Mina framtids planer är att bli polis och välja en annan väg än mijna två bröder. Jag vill även ha en snygg fru och 2 barn, även leva i mansion med min drömbil porsce 911 vinted edition Jag heter lusse och är uppvuxen väldigt tufft i förorten husby i stockholm, med en mamma och pappa som var väldig fattiga och två bröder som båda var krimminella var av en satt inne för försök till mord. Jag har precis flyttat hemifrån och vill flytta till staden unive. Mina framtids planer är att bli polis och välja en annan väg än mijna två bröder. Jag vill även ha en snygg fru och 2 barn, även leva i mansion med min drömbil porsce 911 vinted edition

Vad kan du bidra med till serverns RP? sociala senario och mycket glädje där ingen lallar o hade jag sett nån lalla hade jag klippt det o gjort report för en människa ska inte förstöra rpn.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man aldrig ska vinna ett senario att tillexmpel om vi tar en kriminell sida är det typ om jag rånnar nån så ska jag alltid försöka ge han en skans att överleva ellerr typ inte ta allt han ha så att båda två vinner utt av senariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag väll på mnågra små servar men inte på stora servar för då kör jag seriglst men har blivit bannad för typ rasism och efter det har jag inte blivit bannad för de!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? grund reglerna e ju powergaming o rdm vdm nhl o att man inte ska komma ihåg saker efter man har dödt .

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har varit delägare samt sr admin på en jävla massa servar.

Har en permanent ban

Nekad. Anledning: Du har just nu en permanent ban. Du får ansöka när du fått en godkänd överklagan. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka