Nekad anton_12 | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anton_12

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Vad är ditt discord namn? äntön

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jan jonsson 2001 01 01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig snäll bra vän

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter jan och är uppvuxen väldigt tufft i förorten husby i stockholm, med en mamma och pappa som var väldig fattiga och två bröder som båda var krimminella var av en satt inne för försök till mord. Jag har precis flyttat hemifrån och vill flytta till staden unive. Mina framtids planer är att bli polis och välja en annan väg än mijna två bröder. Jag vill även ha en snygg fru och 2 barn, även leva i mansion med min drömbil porsce 911 vinted edition.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med rolig rp social rp och väldigt roliga scenario så båda motparterna kan vinna scenariona

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rpa så båda motparterna kan vinna så de blir roligt för båda

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? inte göra samma sak igen lysnade inte på staff OCH gick tillbaka till en jag hade dödat

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? regelnSuntförnuft (realistiskt tänkande) Copbait (inte följa efter polisen för att få snut efter sig) RDM (Random Death Match)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är rolig snäll å bra humor

Nekad.
Anledning:
Har ej rätt dc namn

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka