Accepterad anton_12 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anton_12

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Vad är ditt discord namn? äntön eller anton2562

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jan jonsson 2001 01 01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig och hyper

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter jan och är uppvuxen väldigt tufft i förorten husby i stockholm, med en mamma och pappa som var väldig fattiga och två bröder som båda var krimminella var av en satt inne för försök till mord. Jag har precis flyttat hemifrån och vill flytta till staden unive. Mina framtids planer är att bli polis och välja en annan väg än mijna två bröder. Jag vill även ha en snygg fru och 2 barn, även leva i mansion med min drömbil porsce 911 vinted edition.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ? Jag kan bidra med en bra rp nivå på servern. Jag kommer göra mitt bästa för att göra dom bästa scenarion jag kan göra. Jag ska inte bara spela för att vinna alla scenarion. För det ska vara kul att alla har en chans att vinna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar eller spelar på ett sätt som gynnar den andra parten. Alltså inte sig själv. Till exempel om man spelar som en kriminell karaktär, och blir stoppad av en polispatrull för att man har kört för fort eller på ett misstänkt sätt och vet att man har droger i bilen, att man då istället för att direkt försöka fly, skjuta sig ut eller power-gaminga, väljer att spela för motpartens (polisens) vinst i det här scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag ble bannad för jag inte spela rädd o lärde mig att jag ska spela rädd

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, rdm, fear rp, powergaming och ooc.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? noop

Accepterad
Du är redan medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka