Nekad Clapx | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clapx

Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Viggo

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 27h och påväg uppåt!

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag har ett stort intresse för fartyg. Jag vet inte riktigt hur servicen var innan men jag hade gjort den bättre hur som helst, Jag vill liksom göra så båtbolaget blir lika stort som t.ex. Brittas. Jag kommer dessutom näst intill alltid jobba när jag är inne, det hade varit värsta drömmen om jag blev chef ( eller Biträdande ). Jag skulle också inte vara som alla andra chefer på andra företag, för när jag har varit på dessa platser har deras chefer varit stressade och liksom inte kunnat behandla kunden väl. Detta hade jag solklart ändrat på.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Om ni menar IRL Så vet jag rättså mycket om båtar och jag kan sälja grejor. Jag har liksom en Säljares hjärna, jag kan lätt övertyga folk att köpa grejor. Om ni menar IC så har jag jobbat som mekaniker och båtförsäljare tidigare. Jag kan alltså fortfarande lite om både delarna och motorerna i båtar samtidigt som jag kan sälja dem.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Viktor Anderrson han är en trevlig man med stora mål i framtiden, Just nu jobbar på postnord på grund av hans ny in flytt till Unive. Hans föräldrar dog när Viktor var bara 10år. Viktor har alltid varit inne i fordon, Han blev helt galen när han fick sin första "Båt leksak". Viktors dröm om att jobba på fartyg växte. Viktor har oftast en trevlig ton när han snackar om inte personen i frågan är otrevlig. Viktor är en så kallad Nykterist och dessutom jobbar emot kvinnors orättheter. Viktor är dessutom en godhjärtad person som kan ge saker till andra för deras glädje. När Viktor blir stressad eller arg brukar han gå ner till småbåts hamnen och kolla på dem coola och snygga båtarna. Viktor lutar mot att vilja bli chef för att han vet att han skulle klara det.

Hur ofta kommer du vara inne?
minst 5 dar i veckan:
Vardagar - minst 3h
Helger - 5h kanske

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, denna servern var den första jag har spelat på och den är grym!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, Jag spelar inte på någon annan server.

Har du läst våra Regler? Ja, ofc

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka