Nekad claptbtw | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

claptbtw

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian

Vad heter du på discord? Clapt#9918

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Kommer hem från skolan runt 16:00 och brukar spela en hel del Unive om jag inte har skol arbete. Jag kan vara aktiv varenda dag i veckan.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Började sommaren 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://imgur.com/a/KC549RS 6 gånger totalt

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt så ska man underlätta för staffs och även göra de rätta till servern om man ser någon göra något fel eller regelbrott så ska man svbanna eller kicka. Det beror på hur grovt det var, en servervakt är bara en vanlig rpare fast man ska inte lalla eller liknande man ska vara neutral och om man ser någon göra regelbrott ingame så ska man ta åtgärdar och om man ser en spelare som lägger sin bil mitt på en väg så kan man dva bilen och som servervakt så ska man även visa en bra syn till alla spelare. Och om man ser någon som utför ett regelbrott så gör man /Svban (id) Bannar någon i 60 min. /kick (id) Kickar någon ifrån servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat på unive i snart 5 månader och har alltid haft viljan att kunna hjälpa/underlätta för alla staffs som gör hårt arbete varenda dag. Jag har varit servervakt innan men blev av med den utan någon anledning ialafall vad jag vet om. Men så länge jag har kunnats minnas så har jag alltid viljat bli en som kan hjälpa till och förbättra serverns rp. Men det blir även simplare för mig som spelare att kunna banna någon själv och lägga in bevis stället för att hoppa support och sitta där i en kvart. och somsagt har jag alltid velat kunna hjälpa till och göra det jag kan.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man abusear sina roller mot en person eller fler som man kanske är arg på dem så använder du dina perms till att banna personen eller kicka personen. SV-abuse är att man abusear sina roller och till exempel revivear sig själv för att man ej orkar rpa eller att man använder toggleid i scenario. Man kan abusa bara för att vinna men det är väldigt tråkigt för din egen rp och motpartens men det ger även skada på servern och är absolut ej tillåtet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka