Inaktuell claptbtw | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

claptbtw

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian

Vad heter du på discord? Clapt#0001

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig till att ansöka till medlemskaps anvarig var att jag vill försöka få rpn till en bättre nivå genom att hålla koll på alla medlemar som spelar på Unive. Jag vill också försöka göra så att alla medelamr inne på servern sköter sig och ifall de inte gör det så lär dom sig förhopningsvis genom att man drar medlem rollen eller bannar den.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som medlemskaps ansvarig för att jag kommer vara väldigt aktiv ingame samt på ansökningar. Jag kommer också att hålla koll väldigt mycket på alla medlemmar inne på servern genom att t.ex specca scenarion i noclip osv. Och ifall dom inte sköter sin medlemskaps roll ordentligt så får man dra den för att dom förhoppningsvis lär sig på det sättet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta folk på ett trvligt och professionellt sätt man ska inte sitta och vara dryg eller tjurig på personen. Man ska också ha bra ton hela tiden om man t.ex har en dålig dag och är arg så ta bara inte ansökingar för att man vill att dom som man tar intervjun med ska få den bästa upplevelsen av servern och staffsen som möjligt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att alla medlemar ska följa alla regler på unive så att rpn blir så bra som den kan bli. Jag vill också visa att det inte bara är helt förgivet att vara medlem på unive. Jag vill också att alla ska ta medlemsrollen på största allvar då den gör väldigt mycket i rpn som t.ex så kan man slåss skriva i blocket osv. Jag vill också att alla medlemmar inne på unive ska försöka ha den bästa rp nivån som dom kan.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att man ska kunna alla regler som unive har, Vad rp innebär alltså att man ska leva som det vore verkliga livet samt kunna använda sig av viktiga kommandon som /me /sme osv.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att man har som ansvar att se till att alla medlemmar inne på Unive sköter sig och inte bryter mot regler eller lallar osv. Jag har också stort ansvar att hålla koll ifall någon sitter i väntar på muntlig intervju osv.Jag tycker också att ifall jag tar en intervju så ska jag låta som att jag har gjort det här 100 gånger redan och vet vad jag håller på med. Man har också ett stort ansvar över hur alla medlemmar beter, och att man ska ta intervjuer och svara på ansökningar ofta.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar: 16:00 - 22:00 Helger: 14:00 - 00:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag hoppas att ni godkänner denna ansökan då jag lagt ner mycket tid och energi på den!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka