ChristofferWanzel | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Christoffer Wanzel

Icke Medlem
Meddelanden
636
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer Wanzel

Vad heter du på discord? Dysphoria#7877

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 1995

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Har väldigt rörliga tider då jag för tillfället inte har något jobb, jag har sökt till komvux och ska börja plugga på halvtid nu under sommaren men då allting är på distans har jag goda möjligheter att vara aktivt inne på servern under dagens gång samt hålla koll i discorden/forumet i princip hela dagarna

Berätta om dig själv Mitt namn är Christoffer. En snäll grabb på 26 vintrar med stor passion för teknik, skateboarding och filmning/redigering. Nu för tiden består mina dagar till mestadels utav dataspel, skate samt preparationer inför mina studier. Om allt går bra med mina framtida studier så hoppas jag på att läsa på universitet för att bli djursjukskötare eftersom att jag älskar att hjälpa djur oberoende vad för djur det är och vill allt och alla det bästa!

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag ska vara helt ärlig nu och ta inte detta på fel sätt nu, jag älskar multistaden och alla dess medlemmar och jag vill göra exakt allt vad som krävs för att skapa en så god stämning som möjligt både ingame och ut. Men det känns fortfarande som att jag inte riktigt är av "staff virke" om ni förstår vad jag menar, som sagt jag älskar multistaden och vill bara allt de bästa men först och främst vill jag kunna hävda mig själv i support rollen och bevisa att jag förtjänar en roll som staff.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Sedan början av Januari i år.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Multistaden växer på mig för varje dag som går och jag har under en väldigt kort tid fått lära känna otroligt många fina själar. Jag vill kunna bidra med lika mycket positiv energi och hjälpsamhet som jag själv har blivit bemött av. Har varit servervakt ett tag nu och känner att jag har mycket mer att erbjuda både ingame och utanför.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag har nu under en viss tid agerat aktivt som servervakt, hållit koll på nya samt äldre medlemmar så att alla sköter sig till sin bästa förmåga. Jag känner helt enkelt att jag är redo för nästa steg i hela den här utvecklingen. Att t ex. får fler perms ingame som gör det otroligt mycket lättare att hålla koll på Multistadens invånare men även ta mina kunskaper och intresse utav att ständigt vilja hjälpa folk även utanför spelet, att t ex. kunna sitta i discorden och forumet för att skapa en så hjälpsam miljö som möjligt, det är sånt jag brinner för här i Multistaden men även i livet.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har i mina yngre dagar varit en admin för en gammal jailbreak server på Counterstrike: Source som numera är nedstängd. Där fick jag hålla koll så att alla skötte sig och följde regler på samma sätt som ni här på Multistaden gör, varit med ägarna i olika möten för att försöka förbättra servern och gått igenom förslag som tas upp av spelarna för att skapa den bästa upplevelsen vi kunde.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Mina kunskaper av staffrelaterade kommandon är inte så stora, jag har varit servervakt ett tag nu och har till viss del fått använda mig utav kommandon som /dv, /svban och /kick. Jag har även vetskap av att det finns kommandon som ger ut sql bans, steam bans och noclip för att hålla koll på servern. Jag vet även att det finns många fler kommandon som staff har tillgång till och som jag absolut lär mig om jag får chansen.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Min inlärnings förmåga är inte av den högsta graden som jag märkt av i min tidigare skolgång men det har aldrig stoppat mig från att lära mig nya saker jag är passionerad över. att få en chans att lära mig om saker jag är jag alltid otroligt tacksam över och gör alltid mitt bästa för att visa resultat.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Det är inget sådär jätte viktigt egentligen men jag har under två års tid gått på Escitalopram som är antidepressiva medel för min ångest och depression. Det har inte hindrat mig från att fatta mina beslut här i Multistaden men ville att ni ska veta lite mer om mig som person.

Vidare till intervju.

Godkänd efter muntlig intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka