Antagen Throne | Ansökan till Staff [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Throne

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Ditt discordnamn: Throne41

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? För att jag är en person som behandlar alla lika och som är rättvis oavsätt personen. Jag kommer att vara väldigt aktiv och vara till stor hjälp i staff teamet då jag dels kommer vara aktiv och hjälpa mina kollegor med mindre saker som dem inte riktigt har tid för utan bara underlätta för personerna som är högre uppsatta och även kollegor i min rang. Jag kommer aldrig ta en sida i ett ärende och kommer alltid hålla mig till bevis och inte att man ska tro att någon har gjort något utan alltid utgå från klipps samt logs. Jag kommer specca scenarion som tex fritagningar, skottlossningar och stormingar så att det förekommer så lite regelbrott som möjligt. Jag vill att folk ska ta lärdom av dem återgäder jag tar på dem istället för att tro att det är ett straff jag vill att folk ska lära sig och komma tillbaka med en ny bättre rp som gynnar servern bra och ha en realistisk och roligt rp. Jag är bra under stressade tillfällen och jag gillar att ta emot kritik eftersom att jag tycker det ger mig en bättre uppfattning och att jag också lär mig av vad folk säger till mig. Jag vill hjälpa serverns spelare att känna sig hemma och välkommnade på ett bra sätt och aldrig v ara dryg emot någon person överhuvudtaget.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker nu att saker har blivit bättre men jag upplever också att suntförnuft och att gäng provokation förekommer alldeles för mycket. Nu vill jag också påpeka att sjukvårdarna gör ett underbart jobb med att hålla den rpn dem gör och all stress men också att dem kan bli för stressade och börja slarva med /me och bara ger luktsalt och revva jag tycker det är lite tråkigt för att det får rpn att sjunka lite med det realistiska men också har jag förståelse när alla skriker och har sig. Folk måste börja tänka på detta med skottlossningar som staffsen påpekat väldigt många gånger att man måste ha suntförnuft och ferarrp i huvet i skottlossningar man åker inte tillbaka och plockar kroppar samt plockar kroppar när man ska därifrån man måste ju prioritera sitt eget liv först sedan andras och ha i åtanke att polisen kommer antagligen komma när som helst och gripa oss.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska hålla koll på alla regler och dem regler som bryts ska tas återgäder på. Vi kan också vara med och specca senarion där dessa regelbrott oftast sker och jag tycker man ska vara flera staffs under scenarion som speccar eftersom att ett regelbrott kan ske på andra sidan av scenariot och jag kanske inte för det på klipp eller i logs då är det bra att vara flera staffs som håller koll så att inget regelbrott sker och att man samarbetar under stora scenarion samt i support. Jag tycker också att man ska ha en bra ton mot sina kollegor och inte vara otrevlig som folk som man jobbar tillsammans med.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det viktigaste är ju då att agera professionelt genom att ha en bra ton mot sina kollegor och aldrig ta någons sida i ett ärende så att kanske andra parten känner sig ensam eller att man går på vad dem säger utan alltid hålla sig till bevis . Man ska aldrig staff abusea då det förstör rpn så grovt att det inte går att beskriva det var senast igår som jag såg en bil bli nerskjuten och hela bilen blev ressade framför mina ögon och detta är obeskrivligt. Man ska tex aldrig använda togglename eller noclip i senarion där man kom utanför staff arbeta och ressa när man har dött av en giltig anledning är black list enligt mina åsikter då det förstör rpn otroligt mycket.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer såklart att vara i skolan på vardagar och om jag är sjuk kanske jag går in en snabbis och kollar läget. Men efter skolan så kommer jag hem och blir online och gör staff arbete. Jag brukar oftast spela sen på kvällen och det är då mycket händer och jag kan hålla koll under scenarion. Jag kommer inte komma hem varje dag då jag är ute med kompisar ofta och jag kommer som sagt kompensera det med att spela och vara aktiv på kvällen/natten. Jag kommer ju också såklart rpa ibland men jag kommer att först ta staff arbete och sen kommer jag gå ingame och rpa sen kanske jag byter av lite och gör staff arbete genom att specca scenarion och hålla koll på platser där det befinner sig spelare.

Hur länge har du spelat på Unive? Till och från i cirka 4,5 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det skulle jag sga då jag tidigare varit helper, medlemskaps ansvarig och servervakt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej har inget område jag inte vill arbeta med.

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka