Nekad ChoniBashi | Medlem ansökning [Ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChoniBashi

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? Chonibashi00

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Svensk Sicario (25år)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, lösningsorienterad, självironisk.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har jobbat inom lager och logistik (plock/pack, inventering, lastning/lossning och skiftarbete). I spelet vill jag börja på PostNord med sortering och budkörning för att bygga kontakter och förstå flödena. När jag har etablerat mig är målet att joina ett gäng och gå in i kriminalitet, där jag använder min logistikerfarenhet till kurirjobb, ruttplanering och diskreta överlämningar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Stabilt, vuxet RP: Jag prioriterar trovärdighet, kommunikation och respekt för regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att sätta story och motspelaren före min egen “vinst”. Jag bjuder på spår, misstag och öppningar, accepterar konsekvenser och låter motparten få sina highlights. Exempel: vid en jakt väljer jag hellre en plats som möjliggör fotjakt och gripande (bra RP för alla) än att meta-fly så länge som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Aldrig, brutit mot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) innebär att skada eller döda någon utan ett giltigt RP-scenario eller naturlig upptrappning. Exempel: ett verbalt bråk leder direkt till att jag slår ner personen utan att försöka prata eller lämna platsen. Korrekt spel är att söka en social lösning och bara eskalera till våld om det finns tydlig RP-motivering. Metagaming betyder att använda information som min karaktär inte rimligen känner till in-character. Exempel: jag hör på Discord var min vän är gripen och åker dit IC trots att min karaktär aldrig fått den informationen i spelet. Rätt sätt är att separera OOC och IC helt och endast agera på information som min karaktär fått via RP. Social RP är en grundprincip som säger att konflikter i första hand ska lösas genom interaktion och rollspel, inte genom omedelbart våld. Exempel: om jag vill ta kontroll över ett område pratar jag och bygger en scen istället för att börja skjuta direkt. Målet är trovärdig och rolig RP där alla får utrymme och där våld används först när storyn motiverar det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vid begäran, självklart.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nu heter jag SVENSK_SICARIO00 på Five M, Rockstar Games Launcher, Steam samt på Discord. Åtgärdad!
För att ändra mitt namn på "Unive.se" forumet måste jag vänta med det "Du kan nästa gång ändra ditt användarnamn på eller efter 24 September 2025.".

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.

Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Hej!
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Nekad.
Anledning:
Inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka