Nekad Ollepcool | Medlem ansökning (ida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ollepcool

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Palmqvist

Vad är ditt discord namn? ollep12_51956

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse Törnström 2001-08-30

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Konstig, Tjock

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag växte upp i en liten by i Värmland, med en pappa som snickare och en mamma som sjuksköterska. Därifrån fick jag både det praktiska handlaget och viljan att ta ansvar. Som barn var jag alltid nyfiken, skruvade isär saker för att förstå hur de fungerade och drogs tidigt till teknik, men också till naturen runt mig. Idag bär jag på en dröm om att förena de två – att arbeta med hållbar teknik som gör skillnad, gärna genom att utveckla lösningar som kan hjälpa människor på landsbygden. Min plan är att först samla erfarenhet och kunskap som ingenjör, men på sikt bygga något eget som bidrar till en grönare framtid. Jag vill leva nära naturen, i ett hem jag själv varit med och skapat, och balansera arbete med familjeliv samtidigt som jag försöker göra världen lite bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp, och så alla har kul i rp:n

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för sin egen vinst utanför RPn skull. Och även att man inte behöver vinna ett scenrio för att det ska vara kul. Så det ska vara roligt för båda parterna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming är om man typ krockar med bilen och inte rpar på skador, FearRP är om typ någon riktar på dig med vapen och du väljer och typ inte vara rädd och typ skjuta dem. NLR är ifall du har varit medvetslös och vaknar upp på sjukan får du inte komma ihåg något av det som hände nyss.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har Gta på Epic Games inte Steam

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka