Nekad Anders | Medlem ansökning [Ida.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anders

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alim

Vad är ditt discord namn? Yess151

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders linkan

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig duktigt gillar kaffe och erfaren inom polis ämnet och är en trevlig gammal gubbe!

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: En ,man med en bra uppväxt och försöker plugga till ordingsvakt och ska förbättra samhället, han har växt upp i stockholm och vill kunna jobba hos securitas, han har alltid varit trevlig snäll och social,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Alltså jag försöker alltid bidra med bra och seriös RP. Jag gillar att spela en karaktär med djup, inte bara springa runt och trolla som vissa gör. Jag är ganska duktig på att anpassa mig till olika situationer och gillar att skapa scener som andra kan hoppa in i, så det blir roligt för fler än bara

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder typ att man inte alltid försöker va den som vinner i varje RP-situation. Ibland måste man liksom fatta att det blir bättre RP om ens karaktär förlorar, blir lurad eller hamnar i skit. Det gör det mer intressant för alla, inte bara en själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej har aldrig gjort ngt sånt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm vdm nlr metagaming dessa är en av dem viktigaste reglerna för rpns skull

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är en erfaren fivem spelare!

Nekad ansökan
Anledning: Måste vänta 24h efter inskickad ansökan

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka