Nekad ChipsRP34 | Medlem ansökning [LastbilsJanne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChipsRP34

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? chipsen34

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ove Sundberg och har en kusin som flyttade med honom till staden för att de skulle samarbeta på samma jobb men Ove gick fel väg i livet. De kommer från orten och har haft en väldigt tuff bakgrund och har varit med om mycket. De har ingen bra relation med sina föräldrar. Ove kom in i de kriminella livet tidigt och har varit med om många hemska skottlossningar Och blivit skjuten i magen. De flyttade in i unive staden för 2 år sedan. De köpte ett sunkigt hus i grove street. Ove gick med i flera olika gäng och jobbat på sunkiga jobb. Han fick sparken från sitt jobb Mekonomen och blev deprimerad och har nu kommit tillbaka till det kriminella livet, han har ganska många vänner. Han har varit högt uppsatt i flera gäng men håller även på med ett lagligt jobb för att det inte ska se konstigt ut hur han får alla sina pengar. nu får vi se vart hans resa tar han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket tidig erfarenhet inom rpandet eftersom jag har varit laglig mest av tiden jag spelat och haft ett yrke jag varit aktiv på, jag ska nog dessutom bli polis och utveckla mig rp därifrån och se vart det tar mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om du till exempel hamnar i ett scenario med en annan individ ska du agera som du vill bli behandlad tillbaka så rpandet jämnas ut och det blir ett bra och lyckat scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. T.ex. Copbait, Copbait är när man kanske kör snabbt eller gasar sitt fordon högt framför en polis för att få hens uppmärksamhet. NLR (New Life Rule) Det är när man har dött när man var i scenario och man inte ska komma ihåg det från scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag brukar spela 100k or die spel för jag tycker att det är ett roligt sätt att utveckla sin rp vidare som att göra rån men också tänka på andra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Taggar staff för att få sin ansökan läst.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka