Accepterad P1loten | Medlem ansökning [duck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

P1loten

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? realp1loten

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ove Hasselnöt, 20 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Genuin/omtänksam, social och mycker sammabetsvillig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ove har alltid varit en stökig och bråkig pojk. Redan i grundskolan så hamnade han i problem dagligen. Redan som sagt i 9an så började Ove att hamna i det kriminella livet. Det började med att sno cyklar till att börja sälja droger. Ove hatade att sälja droger och det var många som visste att han sålde droger. Detta hatade Ove men han var tvungen för att hjälpa sin fattiga familj. Ove bror med sin Mormor och Morfar och sin syster, Dem hade inte så mycket pengar med de gjorde det bästa dem kunde av situationen. Men nu i Ove medelålder så har han vänt hela sitt liv upp och ned. Nu så jobbar han som sopgubbe och tjänar jätte mycket pengar. Men detta är inte Ove riktiga dröm, hans riktiga dröm är att bli bilförsäljare. Detta är något Ove alltid har drömt om sen han var ett litet barn. Oves framtidsplan är att studera fordon och transport och förfylla hans DRÖM. Ove älskar bilar!! :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? sociala rp scenarion där båda parter ska ha roligt, omtänksam rp där många kommer handskas i min rp nivå, Roliga stunder i polisrpn då ja kommer vara polis,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda parterna ska ha roligt i ett scenario, ingen part ska ha ett tving att vinna eller bli arg o skylla på andra för att man förlora. Låt andra ha roligt oxå, inte bara dig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har under 3-5 gånger brutit emot Suntförnuft regeln inom trafik med bil. Jag har lärt mig extremt mycket av denna regel. Om det är någon regel som en server MÅSTE ha så är det Suntförnuft, för suntförnuft går alla regler igenom. Suntförnuft innebär LOGISKT OCH REALISTISKT tänkande och det ska man ha överallt i sin rp väg och hela tiden. Har du inte det, tyvärr då kan du inte rpa bra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Fearp - Det står för att du måste värna om ditt liv i livshotande situationer där du till exempel får vapen, kniv eller nått hotande emot dig. 2. Metagaming - Det står för att man inte får ta information ifrån ooc till ingame. Vilket som discord, sms, ringa eller vad som, all information din karaktär ska få veta, är det han hör och ser ingame.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, hoppas det går vägen :) Vill bara säga att jag råkade lämna discorden med Medlems roll, så därför valde ja göra en ny ansökan då jag inte får någon hjälp av staffsen, Modsen. Hej!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka