Nekad SuperEinstein | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SuperEinstein

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? SuperEinstein12

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ove åkesson, 20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Empatisk, Positiv, Energisk.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Född: 2004 i Trollhättan Uppväxt: I ett garage, bokstavligen. Hans pappa drev en liten bilverkstad och Ove lärde sig skruva innan han kunde läsa. Personlighet: Charmig men misstänksam. En överlevare. Har alltid en plan B (och C). Intressen: Bilar, pengar, och att alltid ligga ett steg före. Ove växte upp med olja under naglarna och drömmar om att bli något större än sin fars slitna verkstad. Han började med att trimma moppar åt skolkompisar, sen blev det bilar, sen blev det... lite mer tveksamma affärer. Han har alltid haft ett öga för affärer – oavsett om de är lagliga eller inte. Efter några år i Göteborgs undre värld, där han bland annat sålde stulna bildelar och organiserade illegala streetraces, försvann han plötsligt från radarn. Ryktet säger att han låg lågt efter ett misslyckat kuppförsök mot en biltransport.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skapa unika karaktärskoncept med bakgrundshistorier, mål och personligheter

Hjälpa spelare att utveckla sina karaktärer och relationer

Föreslå intressanta konflikter, mysterier eller drama för att driva narrativet framåt. Hjälpa till att formulera tydliga RP-regler och riktlinjer

Skapa dokumentation för nya spelare (t.ex. guider, FAQ, rollspelsmanualer)

Bidra med idéer för fraktioner, jobb, och ekonomi

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Acceptera konsekvenser: Din karaktär blir arresterad, lurad eller besegrad — men du spelar ut det trovärdigt och engagerat.

Bygga spänning: Du låter motparten få sin stund i rampljuset.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte gjort det, men om jag skulle göra det skulle jag förbättra mig själv och inte göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ingen Powergaming, ingen vdm, ingen rdm, ingen frp, och ingen trolling

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror att det som gör mig relevant för servern är min förmåga att skapa engagerande och trovärdigt rollspel, både som individ och i samspel med andra. Jag spelar för berättelsens skull, inte för att "vinna", och jag gillar att bygga karaktärer med djup, konflikter och utveckling över tid. Min karaktär Ove Åkesson är inte bara en bilälskande entreprenör — han är en person med historia, ambitioner och hemligheter. Jag ser fram emot att låta honom interagera med andra, skapa allianser, fiender och kanske till och med oväntade vändningar. Jag är van vid att spela både "good guy" och "antagonist", och jag är alltid mån om att ge motspelare något att reagera på. Jag är aktiv, respektfull och gillar att bidra till serverns dynamik — vare sig det handlar om att driva ett företag, skapa drama eller bara vara en del av stadens vardag.

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka