Accepterad Chilla mannen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chilla mannen

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043073327/

Ditt Hex-ID: 1100001408a552f

Vad är din discord tagg? Chilla mannen#0035

Vem var det som bannade dig? Placerad av: ^1 J4na

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Unive p bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag C loggade jag fattar att jag gjort fel och det kommer inte att hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sålde weed jag laggade det kom en grabb som rpade med toggle id på ja sprang in i en buske å loggade och gick in nästan direkt efter eftersom att jag laggade. Dessutom så var han helt tyst å sa nt ett enda ord så jag visste inte att han skulle försöka kidnappa mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att det inte var något scenario och jag visste inte att personen skulle försöka kidnappa mig utan anledning men alla andra staffs tycker inte att det är en felaktig och att jag borde göra bann överklagan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig varit bannad på Unive förr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte loggat och fortsatt laggat och sprungit iväg och gömt mig och inte loggat. Samt fortsätt "Scenariot även fast d nt va något" å pratat med han å gjort kidnappnings scenariot (även fast jag inte viste att det skulle bli något scenario) och blivit kidnappat och kanske skrivit att ja laggar å frågar om ja kan relogga eller så väntar jag på att scenariot skulle ta slut så att jag kunde logga efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte logga när jag laggar när någon är nära samt inte logga när det ska bli scenario eller i scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka