Accepterad Alfons26 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfons26

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243201754/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c780cda

Vad är din discord tagg? kungen09091

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: 1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag c loggade under ett scenario när jag va död och skulle bli tagen av polisen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev skjuten i ett parkeringsgarage och hade legat död jättelänge, sen efter ett tag så ser jag polisen springa ner. Klockan va väldigt mycket och jag orkade inte göra det till ett scenario så jag loggade vilket var riktigt korkat beslut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig eftersom jag loggade under scenariot, och jag fattar varför jag fick åtgärder för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var för meta men den var helt felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle inte ha c loggat och istället gjort det till ett scenario där jag blir tagen av polisen, jag gjorde bara ett riktigt dumt beslut utan att tänka på konsekvenserna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer inte c logga någonsin igen, och jag ska spela mer för motpartens vinst också också så att det blir bra och rolig rp för alla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka