Accepterad chiggsan | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chiggsan

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198353220377/

Ditt Hex-ID: 1100001176c0319

Vad är din discord tagg? chiggsan#2014

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 7

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Grov powergaming ~Flame. Återstår: 6 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag krasha och ställde mig upp ganska snabbt och fråga andra hur det gick och att jag ej fick så ont. Vilket e powergaming som e fel men jag ångrar mig och vill gärna kunna spela och ska alltid rpa på krashar och aldrig powergamea

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min buggati som jag nyss fixa och driftade in i en buske och flög ur landade i busken. Eftersom det var typ en buske antar jag att det ej gjorde så ont men förstår till 100% om ni tycker jag borde rpat mer på det. Men somsagt var ganska glad för min buggati och detta behovande ska ej upprepas.!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var ej en felaktig ban allt var mitt fel men tänkte ej på att det kanske skulle göra så ont i verkligheten och mer på somsagt att det var en buske och jag kommer ej göra om det ska alltid rpa även om ingen e vid mig. Och har lärt mig att ovasett om nån e vid dig/du e glad ska du aldrig powergamea som e till 100% mitt fel men vill gärna kunna spela och jag ångrar mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. om sagt har jag blivit bannad en 8 gånger innan men som sagt har jag blivit bannad en gång för jag slogs med en grabb då lärde jag mig och kanske inte alltid slåss i argument sen blev jag en gång bannad för OOC men detta berodde på att mitt gamla headset hörde man igenom och då trodde antagligen staffsen att det va jag som prata och alla andra gånger e felaktiga 60min bans när jag tillexempel blir bannad för vdm när jag ej ser personen. eller dsync.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat rpa mer på det och ej va så hastig/dumm. Och kunde haft inte kört i den orealistiska farten som jag ångrar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att aldrig powergamea/rpa på allting även hur glad/arg/ledsen du e man ska alltid rpa och ej vara så hastig. Men jag som person har ganska dåligt tålamod men detta ska ej spela roll och från o med nu ska jag alltid rpa på krashar./och allt annat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka