Nekad eliass0101 | Beslut Överklagan [pewpew]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliass0101

Aktiv Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
41
Ditt discord namn: eliass0101

Ditt Hex-ID: steam:11000016ffb7a9b

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim & prisökning på 360kr tills 29 maj

Vem/vilka tog beslutet? Berra och pewpew

Varför tror du själv att beslutet togs? för att dem trodde att jag pwr gama, när en opp skulle kidnappa mig.

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom jag var i en hastig situation och att det var ett 50 50 läge, hans vapen var nere och mitt vapen var nere, så jag valde att skjuta honom, jag kunde tänkt på hans vinning men i mina ögon såg de ut som en 50 50 läge, antingen du blir kidnappad eller så får du agera tillbaka. Irl så hade man känt en adrenalin rush och gjort allt för att ta sig ur den situationen, dessutom så var våra grabbar i närheten så vi hade mer kontroll än honom, ytterliggare sak är att man ej vet vad som skulle hända ifall man blev kidnappad, jag kanske hade blivit dödad eller drängad. Ännu en grej är att jag har fått höra att de inte är åtgärder på det där. Det är bara de jag har fått höra.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mIj6zlNWoLKi7-DFP?invite=cr-MSxocmksMzQ3NDYyNzE4

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka