Accepterad 17sparky | Ban Överklagan (toris)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4p73

Mod
Personalmedlem
Mod
Support Ansvarig
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199192978300/

Ditt Hex-ID: steam:11000014979b37c

Vad är din discord tagg? 17sparky

Vem var det som bannade dig? BG

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-31 155345.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? BubbleGum valde att banna mig då jag begick ett stort misstag och valde att ej rpa på mina skador. Alltså jag powergamea.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var på Cayo, vi var runt 6 personer och det var många oppositioner emot oss i den skottlossningen. Jag råkar köra upp på ett berg när runt 5 bilar var bakom mig och folk sprang runt med vapen, sedan välter bilen ganska segt och jag kör vidare. Jag hade adrenalin rushen, alltså det gick så snabbt jag hann ej ens trycka på min knapp jag pratar med. Oavsett att det var adrenalin så var det fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag borde använt mig av /me samt pratat och rpar verbalt. De en lördag idag och jag vill ändå köra nu på helgen lite grann.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aa har blivit bannad nårra gånger under min lång period på servern. Fast jag har aldrig begått samma misstag igen, utan lär mig alltid.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att använt mig av /me och rpat på skadorna verbalt. Jag borde bara accepterat att jag skulle bli skjuten eller kidnappad då man kan ej vinna varje scenario. Jag gjorde fel och ångrar mig, men lärt mig av det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, ALLTID rpa på skador samt så behöver jag ej vinna varje scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka