Nekad Charlie200808 | Ban Överklagan [Yren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799506059/

Ditt Hex-ID: 11000013205ca8b (Hex)

Vad är din discord tagg? olzzon872#3617

Vem var det som bannade dig? Yren

Bild på banmeddelande: abow2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kom in på sc körde nån bil som sladda som fan så råkade jag sladda in i nån grabbs bil och då börja han rama mig så jag krocka tillbaka i han som var dumt gjort. Sedan gick hans bil sönder och då kom hans polare i sin bil och körde in i min bil så den gick sönder. Jag har aldrig "kört på folk" har krockat i nån annans bil ja men inte kört på nån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag råka köra in i en kille han blev nog arg så han körde in i mig hans bil gick sönder hans polare kom å körde in i mig så min bil gick sönder och sedan inget mer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså fattar ju att det var dumt av mig att krocka i hans bil när han börja krocka i mig men var ju inte meningen att köra in i han från första början. Tycker bannen är rätt överdriven och missledande då jag inte kört på nnån person som han skriver utan bara krockat i en bil som desutom körde in i mig med.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag men spelat på denna server sedan 2020 och har lärt mig hur rp funkar på denna server så många misstag har jag gjort men lärt mig av dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja ba sakt förlåt eller nnått nnär jag krocka i han ochinte krockat tillbaka när han körde in i mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att köra lungare på sc så bilen ej får sladd och inte krocka tillbaka i nnån ifall dom krockar i mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Tillbaka