Accepterad Charlie08 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie08

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-fansen-lwz7 — FiveM, Utgår 2026-03-25
Anledning: tar kille från sjukan framför polisen och springer när han blir siktad på
Bannad av: ZeRo_Br1ks
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Vi var i en skottlossning och en av mina vänner blev nedsjkuten och sen kom polisen och tog han och jag och min andra vän planerade att vi skulle ta han när dem tog han till sjukan så jag sprang in och han stog ute med bil och väntade. jag sprang in och stog och väntade på att poliserna skulle fokusera på nått annat och när jag fick läge så lyfte jag upp han och börjadde springa och sen blev jag ner tesrad och hand fängslad men jag tog mig ur handfängslet och sprang ut till bilen och sen åkte vi där ifrån.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för det jag gjorde. Har fått förklarat för mig nu i efterhand hur jag hade kunnat gjort bättre och så att jag skulle gett upp när jag blev ner tesrad så ja jag tar ansvar för det jag gjorde.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag skulle ha gett upp efter att jag blev tesrad och då kunnat rpat på skadorna av tesern istället för att slita mig ur och börja springa direkt.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag har förstått felet jag gjort och då inte kommer göra något liknande igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka