Nekad Charlie08 | Ban Överklagan [kalleanka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie08

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-fansen-lwz7 — FiveM, Utgår 2026-03-25
Anledning: tar kille från sjukan framför polisen och springer när han blir siktad på
Bannad av: ZeRo_Br1ks
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Min polare blev ner skjuten av ett gäng sen kom polisen och tog han när han var död och då åkte jag efter och väntade på ett läge att kunna fri ta han från dem och de åkte in på sjukan i sandy och jag stog och väntade tills poliserna inte hade så bra koll sen när jag fick läge tog jag upp han på axeln och sprang sen blev jag tesad och handfängslad men slet mig ur och sprang ut och hade en annan polare som stog med bil och var redo sen hoppade jag in i bilen och vi drog där ifrån.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja nu i efterhand när jag tänker efter så var det lite osmart

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? hade kunnat gjort scenariot längre och aa försökt gjort det lite bättre

Varför ska vi ge dig en till chans? För jag har förstått vad jag gjort fel och även kommer tänka mer på det och inte göra något liknande igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka