CHANKO™
Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 1154 — Övrigt
Anledning: korruption inom yrke, tagit ut pengar ur kassan
Personal: Makaveli
Datum: 2026-06-20
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag skulle ta ut pengar för att köpa dricka. Av misstag köpte jag dricka för 300 000 kr. Tanken var att lägga tillbaka det som blev över efter köpet, men när jag försökte sätta tillbaka pengarna fick jag meddelandet att jag inte hade tillräckligt med pengar. Då tog jag ut de pengar som fanns kvar. Kort därefter kom ett gäng i en bil, riktade vapen mot mig, rånade mig på pengarna och dumpade mig innan de åkte därifrån.
Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar ansvar för min del i det som hände. Det var dock aldrig min avsikt att bli av med pengarna eller skapa några problem. Jag skulle beskriva situationen som en kombination av ett misstag och väldigt dålig timing
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att vara mycket mer försiktig med pengar och transaktioner för att undvika liknande situationer i framtiden. Jag tycker också att avstängningen var felaktig eftersom jag aldrig fick möjlighet att förklara vad som hade hänt innan beslutet togs.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag anser att avstängningen grundades på ett missförstånd. Det som hände var inte avsiktligt, och jag har inte försökt utnyttja systemet eller bryta mot reglerna medvetet. Därför hoppas jag att ni kan se över ärendet och ge mig en ny chans.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, jag har tyvärr inga videoklipp eller andra inspelningar. Jag spelar inte in mitt spelande eftersom det tar upp mycket lagringsutrymme på min dator.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja