Nekad ChalleSkalle | Polismyndigheten Ansökan [Dorre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChalleSkalle

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 6 Oktober 2008

Vad heter du på discord? ChalleSkalle#0651

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 204 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Varenda dag jag kan och orkar.

Vad heter du? Kalle Andersson

Hur gammal är du? född 199-02-02 (22 år)

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag.

Varför vill du bli polis? Jag vill att alla i staden ska känna sig trygga på kvällarna. Jag vill att kriminaliteten ska försvinna. Jag vill att folk ska våga vara ute på gatorna på kvällarna.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker att det viktigt att man ska kunna vara trygg med sina kollegor. Jag tycker även att det är viktigt att folk ska känna sig trygga att ringa till polisen utan att folk ska få veta det.

Vad vet du om yrket i helhet? Det finns olika ranger inom polismyndigheten: "Aspirant", Assistant, Assistant med 4 års anställning, kriminalinspektör ,kriminalinspektör (befäl/arbetsledare) OSV. Aspirant är dom ny anställda får bara ha elpistol och batong Assistant får ha pistol el pistol och batong OSV.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit polis på unive förut runt 1 gång och har varit Aspirant.

Hur är du som person? Jag är en snäll och lugn person. Jag kommer från Sverige. Jag har alltid velat bli polis eftersom att jag vill att alla människor ska få rättvisa.

Är det något vi bör veta om dig? Ja jag har varit i fängelse cirka 3/4 gånger för kidnappning men jag ångrar det så jag vill ta tag i mitt liv och bli polis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka