Antagen Bampus | Chef-jobb ansökan [Polismyndigheten] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bampus

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
343
Reaction score
25
Vilken chefs-position ansöker du till? Polismyndigheten

Vad heter du i verkligheten? Hampus

Vad är ditt användarnamn på discord? Bampus

Ange ditt födelsedatum: 21 Juni 2007

När fick du medlemskap på Unive? 21 januari 2023

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Har varit i ledande positioner på Unive ett riktigt bra tag nu, både som kriminell, lagliga jobb och polismyndigheten (x2). Erfarenheterna som är mest relevanta är de inom polisen, för när jag drivit polisen tidigare har klagomålen varit fåtal, generellt har jag varit en väldigt uppskattad chef. Erfarenheterna jag tar med mig mest är rättvisa på rätt sätt, vad jag menar med det är att alla ska stå lika inför reglerna och regulationerna som finns för alla, oavsett rang och personlighet. Mina system bygger på att alla ska kunna straffas vid behov, i koppling till en realistisk faktor. När jag suttit som chef under 2 perioder jag prövat massor av olika system och ledningar och vet nu den bästa möjliga för att få en så bra kår som möjligt. Jag har även lärt mig otroligt mycket om ledarskap från mina tidigare poster, jag vet hur folk vill behandlas, men jag vet också hur man ska hantera upphettade situationer utan att det ska spåra ur. Allt tack vare mina tidigare arbeten.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Har flertalet, kan lista dom. 1. Ta tillbaka särskilda utredningar. Det togs bort under tiden jag var borta vilket var väldigt underligt eftersom SUs uppgift är relevant. Det är just via SU som folk som sitter på höga poster fortfarande kan få smaka på rättvisans hand. I nuläget sköter ledningen SU ärenden och inte fria anställda, vilket gör att anmäla någon i ledningen är helt useless, eftersom dom själva sköter anmälningarna. Jag vill ta tillbaka mitt gamla system som hjälper med realismen, det bygges såhär, anmälningar görs på två olika sätt, via SU som sköts av en enskild enhet, samt via OOC anmälan, vilket sköts av ledningen. Om anmälan bygger på att polisen gjort något olagligt/inte tillåtet ig och bevisen går att rpa på, typ att man filmat med mobilen osv --> SU sköter det. Om det är när en polis gör något som anses vara dålig rp, eller allmänt bara inte kan bete sig och klippen inte går att rpa på men fortfarande finns --> OOC anmälan. Men åtgärderna de olika anmälningarna utdelar är helt olika, SU delar ut sådant som påverkar karaktären, exempelvis tjänstevarningar osv. Medan OOC anmälans åtgärder ej påverkar karaktären men personen som rpar den, så som polisvarning, redlist osv. 2. Jag vill ta tillbaka att polisen ska vara en vän och någon man vill rollspela med, inte något man ska vara rädd för utan anledning/inte vill rollspela med. Just nu är polisens utseende väldigt negativt, dvs de som rpar beter sig ej proffsigt och har ett dåligt språk samt drar vapen i minsta lilla läge, detta vill jag undvika. Jag vill att polisen ska kunna förlora scenarion och kunna föra sig som poliser i verkligheten. 3. Ta tillbaka Polisdirektör då det är mer realistiskt. 4. Öka IGVs närvaro och minsta civil/insatspolisens aktivitet. Fler ska rulla igv än fri osv, det ska sättas hårda regler på vad fri får rulla på, hur många osv. Majoriteten av folk i tjänst ska vara målad polis och inte civil fri. Säger inte att de inte ska finnas alls men de ska minskas brutalt. 5. Jag vill bygga en ledning varav alla ska ha en primär uppgift, inte bara "vara ledning", man kommer ha specifika arbetsuppgifter som tydligt kan avcheckas och utvärderas. Samt vill jag få bort staffs och MAs från ledningen då man ej har tiden jag kräver från en ledning att sitta som staff tyvärr. Jag vill ha en ledning som ger 110% för ledningen. Fler saker finns som kan nämnas i en eventuell intervju. Men har stora PLANER

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Bra, kan alltid nås via discord samt kan vara väldigt aktiv på kvällar och helger. Jag kan lova att tiden jag kommer lägga kommer vara mer än tillräckligt för att driva polismyndigheten.

OBS ÖVRIGT
Förväntar mig att mitt gäng får pausas under tiden jag är chef

Har du läst våra grundregler? Ja

+ rep, Var duktig som chef innan.

+ rep Oerhört kompetent, Innehaver en hög merit grupp, Och jag anser han oerhört lämpad för denna post.

Galen +rep, han kommer se till att det är hög nivå hos polisen och han har erfarenheterna

++ rep, en av dem med bäst meriter på servern just nu. Har drivet och aktiviteten. Kommer göra det perfekt, third tries a charm eller vad säger man? ;)

+Rep Passade perfekt som chef innan och tycker att han borde få chansen igen :)

+rep skit bra människa för positionen

++rep Den ända rätta för polischefs positionen

+++rep otroligt duktigt och kompetent passar perfekt som vår nya rikspolischef

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka