Antagen Biornen | Chef-jobb ansökan [Securitas] [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biornen

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
10
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Elias

Vad är ditt användarnamn på discord? Biornen

Ange ditt födelsedatum: 10 Februari 2009

När fick du medlemskap på Unive? Cirka 2 år sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit polis väldigt länge, nästan ända sedan jag började med RP. Inom polisen har jag haft många olika roller, allt från biträdande riks, till ledningspositioner och chef över olika enheter/avdelningar. Utöver det har jag även haft chefsroller inom andra yrken. Har även varit securitas innan!

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Primärt vill jag få upp aktiviteten. Därefter är målet att skapa en stabil ledning som kan hjälpa mig att styra Securitas. Sedan planerar jag att anställa fler personer så att vi kan växa som team. Jag vill också satsa på att utbilda mina anställda, så att vi får en högre RP-nivå än att bara springa runt och slå folk med batong. Som det ser ut just nu springer Securitas mest runt med batong och slår ner oskyldiga. Jag vill även arbeta med samarbeten. Tanken är att försöka skapa samarbeten med andra företag, vilket skulle höja RP-nivån och ge oss fler arbetsuppgifter. Exempelvis skulle vi kunna vara på plats vid Bahamas när de har en fest, eller arbeta vid Marja för att se till att allt är lugnt och att inga bråkiga personer stör kunderna.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet ser ut så här:
Måndag–fredag: Jag kan spela från efter skolan och fram till sent på kvällen.
Lördag–söndag: Jag kan spela nästan hela dagarna och kvällarna, beroende på hur mycket jag vill.

Jag är även tillgänglig på Discord så ofta jag kan.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till [företaget spelaren sökte till].

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka