Accepterad challe10_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

challe10_

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198089097049/

Ditt Hex-ID: steam:110000107adcf59

Vad är din discord tagg? charlie3421_

Vem var det som bannade dig? Korpen

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-19 002204.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var polis och tog ut vapen ur polis beslaget och dom ser väldigt grovt på det fattar det för de har tagit upp det på möten att de verkligen inte accepterar korruption inom jobb specielt inom poliskoren och då förstår jag att dem valde att pbanna för jag tog polisvapen ur polis beslaget och sedan stashade dem

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade förlorat min krim ungefär 1 vecka innan detta hände men när jag förlorade min krim blev jag väldigt sur och valde då att bli polis för jag hade inget annat och göra på servern så blev polis sedan efter jag hade varit polis i några dagar fick jag reda på att det fanns polis beslaget alltså polis stash så då tänkte jag ta ut vapen ur polis stasthet för att sedan stasha dom i min bil så sedan gjorde jag det och sedan typ 2 dagar efter jag hade gjort det så skulle jag gå in på servern för att rpa lite så var jag bannad. Förstår till 100% procent att jag blev bannad och det var inte felaktig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban eftersom att jag bröt mot serverns regler som man verkligen inte ska göra speciellt inte korruption inom jobb då ni har tagit upp det på många möten så fattar inte vad jag egentligen tänkte. Den var inte felaktig men ångra så hårt att jag gjorde det hoppas vertkligen att jag kan få 1 andra chans förstår ifall inte men a fan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad många gånger tidigare men det var över 1 år sedan tror jag och har lärt mig av alla bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat struntat i att vara korrupt och rpa vanligt som en normal polis hade inte behövt ta ut vapen ur polis stashet hade ba kunnat tänkt lite mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen att inte vara korrupt inom jobb.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka