Nekad challe10_ | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

challe10_

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198089097049/

Ditt Hex-ID: steam:110000107adcf59

Vad är din discord tagg? challe2_2 + jimme1 + olof1_1

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte det men skulle bara vilja säga att jag är bannad på tre konton från discorden för när jag blev bannat på ett fick alla ban tror jag

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-19 130628.pngSkärmbild 2025-06-19 130725.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffsen valde att banna mig ur discord pga av att jag skicka ut mitt montage i unive dcn som var riktigt dumt jag la också ut ett montage på alla mina tre discord konton jag använt för att komma undan med krim redlisten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag precis hade blivit bannad för fusk utav Ludde då frågade jag om bevis av hnm men han ville inte ge bevis vet inte varför men det spelar ingen roll för jag vet att jag fuskade och sen iaf nån dag efter jag varit bannad så väljer jag då att ta mina clips och göra ett montage av dom så dum som jag är så gör jag montaget och lägger up det efter nån dag. När jag väll lägger up montaget så väljer jag att skicka ut det i unive dcn så dum som jag är så det var det som hände innan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var verkligen inget fel ifrån staffens sida då jag fuskade och la upp montage och posta det i unive dcn vet inte ens varför.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare, ganska många gånger men nu vill jag göra en comeback och börja köra seriöst känns som jag spenderat för mycket på servern för att bara sluta och skita i den. Den gången jag faktiskt lämnar unive för sista gången vill jag inte bli bannad och ihåg kommen som den som bara skjuter så nu vill jag ändra på mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Från första början hade jag bara inte behövt fuska men om man bort ser fusket så hade jag kunnat acceptera min ban jag fick och inte lägga upp ett montage utan bara göra en ban överkalgan om ett tag men så dum som jag är så valde jag ju nu att göra montage.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen, kommer aldrig fuska igen heller då jag fick virus av det och behövde ominstallera hela datorna pga av fusket jag använda och sen att bli bannad ur unive dcn var också rätt så jobbigt då det var typ som en daglig rutin att gå in i dcn och ba kolla vad som hände även om jag var bannad. Alla var så schyssta men nu kan jag inte gå in i dcn längre vilket är lite synd.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka