Nekad CLAPZZ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CLAPZZ

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199581115463/

Ditt Hex-ID: steam:1100001609c3447

Vad är din discord tagg? bosse_74

Vem var det som bannade dig? COL

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-02-15 005240.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var polis och tog ut vapen ur polis beslaget och dom ser väldigt grovt på det fattar det för de har tagit upp det på möten att de verkligen inte accepterar korruption inom jobb specielt inom poliskoren och då förstår jag att dem valde att pbanna för jag tog polisvapen ur polis beslaget och sedan stashade dem, och att jag sålde dem till andra människor som är väldigt grovt inom serverns regler och att jag var polis under den stunden och att jag inte ens var kriminell.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid inquisitor och chillade där tills jag pratade med COL in game han berättade allt jag hade gjort och fick en perma ban för det. P bannen var för att jag stashade vapen som en tjänsteman och därefter fick en perma ban för det men fick också en p ban för att jag tog ut vapen från beslaget och sålde dem till andra människor som är väldigt grovt inom serverns regler som jag sa tidigare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var definitivt inter felaktigt eftersom jag gjorde ett stort misstag genom att först så stashade jag vapen som en polis för några veckor sen och blev också bannad för det men sen tänkte jag inte och gjorde det igen, sen så tog jag ett vapen som var mac-10 som var en specialare och var på den tiden inte krim och är väldigt grovt, och jag hoppas att jag får en extra chans här inne på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit p bannad innan för att jag stashade vapen som en polis och tydligen så lärde jag inte mig att jag inte skulle göra det för så fort jag blev unbannad så tog jag en intervju hos polismyndiheten och tog vapen och sålde därifrån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kanske struntat i att vara korrupt och bara rpat som en vanlig person inom unives server. Jag skulle inte gjort som det som jag gjord förra gången och jag tror att ni kommer ta åtgärder om det sker igen. Jag hade kanske inte spelat som en kriminell fast jag inte var det och inte sålt en massa vapen till busiga personer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig otroligt mycket men lärde mig inte förra gången och om jag får en extra chans så kommer det aldrig ske igen eftersom jag vet konsekvenserna om att göra detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår och kommer inte skriva till någon mod.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka