Blacklist-referens
ID: 165 — Övrigt
Anledning: Fusk (BG) (Hedgehog) Tycker du denna är felaktig, hänvisar vi dig till en beslutsöverklagan.
Personal: BubbleGum
Datum: 2025-08-12
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag hade esp, kommer inte riktigt ihåg hur länge men körde på unive till och från i ca 2-3 år och skaffade nog esp den sista månaden eller liknande, var lite trött på att bli nerskottad eller bli bemött av fuskare...
Tar du ansvar för det som hände? Japp, jag använde esp.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har tänkt lite även mognat fast det är så kort tid, Unive var en riktigt rolig server med skönt community och har spelat lite på Avena och känner att det inte är samma vibe, har insett att man inte behöver kasta bort sin fritid där man kan ha roligt med vänner bara för att man ska bli bättre inom en kategori, rp är ju mer än att bara skjuta. Var med i lite mc gäng och kommer ihåg från unive att det fanns bra mc gäng där man knappt behöver skjuta och det är allmänt go rp inom mc gäng. Bara onödigt att fuska och man förstör för sig själv.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag ska få en till chans för att jag tror genuint att jag kan bidra med bra och rolig rp, har även lite polare som inte spelar just nu då jag inte kan köra och vi vill köra tillsammans så tror jag kan bidra med lite spelare också. Jag förstår att jag gjort fel och vet att det var riktigt onödigt för min del, skulle inte hända igen. Jag förstår varför ni bannade mig, jag gjorde ju fel och respekterar och förstår.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna bevisa då jag tyvärr inte har någon klipp app, sitter på ett gtx 1080 så tar lite för mycket om jag ska spela samtidigt
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja