- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/peterxdpan
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ladd<3
Vad är din discord tagg? chaz uwu<3#0794
Vem var det som bannade dig? Martin
Hur lång tid var din ban? 10 dagar / 3 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Failrp
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt inne i fängelset och skojade runt med några som stog där med animationer på F3 menyn, där ja blandannat kunde få upp flaskor.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker just bann delen var felaktig, det gynnade inte mig eller skadade nån annan, det var bara tidsfördriv. Fattar att de var fel gjort såsett men tycket de va väldigt överdrivet att få 10 dagar ban och indragen WL. Förstår att ja gjort fel men ska det bli sån grej över dom animationerna tycker jag ni kan ta bort dom från den menyn.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. NA
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat använda just dom animationerna.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer inte använda dom igen.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ladd<3
Vad är din discord tagg? chaz uwu<3#0794
Vem var det som bannade dig? Martin
Hur lång tid var din ban? 10 dagar / 3 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Failrp
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt inne i fängelset och skojade runt med några som stog där med animationer på F3 menyn, där ja blandannat kunde få upp flaskor.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker just bann delen var felaktig, det gynnade inte mig eller skadade nån annan, det var bara tidsfördriv. Fattar att de var fel gjort såsett men tycket de va väldigt överdrivet att få 10 dagar ban och indragen WL. Förstår att ja gjort fel men ska det bli sån grej över dom animationerna tycker jag ni kan ta bort dom från den menyn.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. NA
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat använda just dom animationerna.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer inte använda dom igen.
Har du läst våra regler? Ja