Accepterad Ragge123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragge123

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199145465345/

Ditt Hex-ID: steam:110000146a4b601

Vad är din discord tagg? Ragge123

Vem var det som bannade dig? Svante

Bild på banmeddelande: Ban bild emote abuse.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dem tyckte att det var emote abuse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev arresterad av en polis som var staff sedan så släpper dem mig och jag säger att jag vill in och ta ut en bil sedan blir jag påkörd av en annan polis bil och han som var staff bara skrattar åt mig sedan så ska jag ta ut en bil och köra där ifrån men då så tar han tag i mig med hjälp av ALT menyn så eskorterar han mig sedan så tar jag mig loss och han börjar spamma i ooc chatten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var fel från min sida och jag kommer inte hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och har lärt mig av mina misstag. En av mina senaste bans är mild pwg då jag körde ut på ett ställe med min bil som var väldigt hög men dem tyckte att det var mild pwg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha rpat i /me eller låtit polisen abusa alt menyn för att han var staff.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, Jag har lärt mig att staffs inte kan få återgärder även om dem gör regelbrott

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka